Preguntes Freqüents
PROCÉS DE COMPRA
Com realitzar una comanda?
El procés de compra d’entrades és molt senzill i intuïtiu, busca l’entrada o abonament que hagis escollit, selecciona la quantitat, i “Afegeix a la Cistella”. Veuràs un missatge “L’entrada s’ha afegit a la teva cistella”. A partir d’aquí pots segui navegant o ve pots anar directament a “Veure la teva Cistella” i realitzar el procés de compra. Un cop omplerts tots els camps de procés de compra se’t derivarà a la pàgina del banc per realitzar-ne el pagament, si aquests s’ha realitzat correctament rebràs una notificació per correu amb les entrades en format PDF i la informació rellevant de la comanda realitzada.
COMPRA / PAGAMENT
Quins mètodes de pagament puc utilitzar?
Els mètodes de pagament acceptats són:
– Targetes de crèdit i dèbit (Eurocard/Mastercard, Visa).
El meu pagament ha estat denegat. Què puc fer?
Contacta amb la teva companyia de targeta de crèdit i/o dèbit, o amb l’entitat bancària que la va emetre, o bé torna-ho a provar amb una altra targeta. L’autoidentificació i la validació del pagament és responsabilitat de les institucions de crèdit. El teu pagament pot haver estat denegat per haver excedit el teu límit de crèdit o per tenir la targeta bloquejada.
COMANDA
Com puc modificar o anul·lar la meva comanda?
La compra de qualsevol entrada és una compra en ferm, sense dret a canvi ni devolució. No obstant això, en cas d’admetre algun canvi d’entrades per causes no imputables a l’Organització de l’Associació El Bruc amb la Cultura, aquesta es reserva el dret de cobrar un càrrec en concepte de despeses de gestió de canvi.
Si no rebo l’e-mail de confirmació, què puc fer?
Pot ser que l’adreça d’e-mail especificada al teu compte d’usuari sigui erronia o que el filtre antispam del teu correu electrònic hagi bloquejat l’email de confirmació. Contacta amb l’organització en aquests casos per ajudar-te a resoldre aquest error.
Què significa que la meva comanda està ‘en procés’?
Una comanda pot estar en un d’aquests estats:
En procés: la comanda s’està processant. El sistema ha de verificar el pagament i la generació de les entrades.
Vàlid: la comanda s’ha validat i les entrades ja es poden descarregar.
Avortat: el comprador ha decidit aturar voluntariàment el procés durant la realització de la comanda.
Denegat: la comanda ha estat anul·lada a causa d’un pagament no acceptat.
El missatge de confirmació és vàlid com a entrada?
No, el missatge de confirmació no és vàlid com a entrada. El missatge de confirmació indica que la teva comanda ha estat processada correctament. L’entrada s’adjunta en aquest email de procés en format PDF el qual et pots descarregar o imprimir per validar-la en l’accés al recinte. T’aconsellem que conservis l’email de confirmació, ja que conté totes les informacions referents a la teva comanda que et demanarem si ens contactes.
DISTRIBUCIÓ
Com accedir a les meves entrades?
Pots tenir les teves entrades en paper o directament al teu mòbil:
1. A través de la factura, rebràs l’entrada al teu email perquè la puguis imprimir tu mateix.
2. Entrades al mòbil: pots tenir les teves entrades al teu mòbil, tant si les has comprat des del teu ordinador com des del propi mòbil, es validaràn a l’entrada del recinte.
Quines despeses d’enviament o de gestió hi ha?
En tractar-se d’una gestió que realitzes tu directament amb l’Associació el Bruc amb la Cultura, no hi ha despeses d’enviament, però si de gestió per les comissions del procés de venda.
M’he d’imprimir l’entrada?
Com vulguis: et pots imprimir les entrades o ve les pots tenir en el teu dispositiu mòbil.
No em puc imprimir l’entrada correctament. Què faig?
Les entrades mal impreses o incompletes no seran acceptades per accedir al concert. Si tens problemes per imprimir la teva entrada, assegura’t que la impressora està configurada correctament. Algunes impressores no suporten correctament els fitxers PDF. En aquest cas, intenta l’operació següent:
Obre el fitxer amb l’Acrobat Reader.
Al menú “Fitxer”, selecciona “Imprimir” – Tria l’opció “Imprimir amb imatge”.
Clica “OK” per imprimir l’entrada – L’entrada s’hauria d’imprimir correctament.
Si el problema persisteix, comprova el funcionament de la teva impressora amb qualsevol altre document i/o amb l’ajut del manual de la impressora. També pots intentar imprimir l’entrada des d’un altre ordinador o en una altra impressora.
Què passa si finalment no puc imprimir l’entrada?
Si no tens cap possibilitat d’imprimir l‘entrada, vés a la taquilla amb el teu document acreditatiu i el número de comanda indicat a l’email de confirmació. Si no l’has rebut, és possible que el pagament no s’hagi pogut realitzar correctament; verifica que el procés s’ha completat correctament.
Puc doblegar, arrugar o tallar l’entrada?
Procura no fer malbé el codi Qr. Et recomanem que no l’arruguis ni la tallis: aquestes operacions poden afectar el control electrònic de l’entrada.
Puc imprimir l’entrada diverses vegades?
Sí, pots reimprimir l’entrada. És útil si l’has danyat o perdut. No obstant, cada entrada té un codi únic que la protegeix. El codi es verificarà al control d’accés al recinte mitjançant un lector. Cada entrada s’acceptarà una sola vegada. Per tant, conserva només una única còpia de la teva entrada i destrueix les altres per evitar confusions o usos fraudulents.
Recomanacions per evitar problemes amb les teves entrades
Cada entrada és única. Assegura’t que imprimeixes totes les entrades que has demanat.
Imprimeix les teves entrades en pàgines blanques A4.
Comprova que les paraules escrites sobre les imatges són llegibles. Si no és el cas, torna a imprimir l’entrada i destrueix la primera per evitar confusions o risc d’usos fraudulents.
Assegura’t que el codi de l’entrada apareix correctament imprès. Si el codi està danyat, torna a imprimir l’entrada i destrueix la primera per evitar confusions o risc d’usos fraudulents.
Conserva l’entrada en un lloc segur per evitar intents de còpia inadequada. Si sospites que la teva entrada ha estat copiada, no dubtis en contactar-nos.
Evita tallar, estripar o arrugar la teva entrada.